perjantai 1. huhtikuuta 2011

Ekaluokkalainen



Olen viettänyt tämän viikon pääkaupunkiseudulla, sillä web designer -koulutus alkoi nyt vihdoinkin. Selvisin odotettua paremmin neljästä yöstä poissa kotoa, ja kolmesta päivästä ventovieraiden ihmisten joukossa. Vieraassa paikassa nukkuminen ja ryhmässä toimiminen ovat asioita, joissa olen erityisen huono. Erityisen hyvä sen sijaan olen nauttimaan valmiina tarjottavasta lounaasta. Ihanaa, kun saa jonkun toisen tekemää ruokaa salaatteineen ja jälkiruokineen!

Nämä ensimmäiset koulupäivät pyhitettiin suurissa organisaatioissa käytettäville projektityötavoille, ja vieläpä teorian kannalta, ja siksipä päivät olivat minulle pääosin täysin turhia. Käytännössä webbisivujen rakentelun opettelu alkaakin vasta syksyllä, joten minulta vaaditaan kärsivällisyyttä jaksaa tällaista teoreettista opiskelua siihen asti.

Nyt olisi taas osattava suunnata ajatukset tähän minun omaan miniorgaanisaatiooni ja näihin projekteihin, joita ei edes saa kutsua projekteiksi, sillä niistä ei ole tehty etukäteen projektisuunnitelmaa.

PS: Olen todella otettu edellisen postaukseni saamasta vastaanotosta! Kiitos paljon teille lukijoille siitä, että halusitte kommentoida. Kannustuksenne ja mielipiteenne ovat minulle arvokkaita, ja luin moneen kertaan kokemuksianne.

Ja tervetuloa teille kaikki uudet lukijat sekä vanhat eksyneet!

Ei kommentteja: