tiistai 3. helmikuuta 2015

Tiedoksenne :)



Käsityökorttelin ystävänpäivää vietellään huomisiltana. Tapahtumapaikka on Facebookin Käsityökortteli-ryhmässä, jonne me käsityöyrittäjät tiputtelemme pitkin iltaa hyviä tarjouksiamme, hienoja uutuuksiamme, illan erikoisuuksiamme ja muuta mukavaa. Sieltä voitte löytää kivat muistamiset ystävälle tai rakkaimmalle. Tai itsellenne, mikä yleensä on aina se hyvä/huono puoli siinä, kun yrittää keksiä lahjaa jollekin muulle! No, kun antaa lahjan itse itselleen, niin ainakin lahjan saaja on tyytyväinen.

Meitä yrittäjiä on paikalla tuolla ryhmässä ja vastailemme erinomaisen mielellämme kysymyksiinne ja muutenkin tykkäämme jutella kanssanne illan ratoksi. Liity siis ryhmään, jos haluat kommentoida siellä. Minä julkaisen kaikki omat tuotteeni myös täällä blogissa.

Tämä on samanlainen tapahtuma kuin Käsityökorttelin Joulu, joka järjestettiin viikonlopun mittaisena joulukuun alussa. Nuo joulutapahtumat ovat olleet minulle tosi hyviä, mutta taitaisi olla vähän epärealistista odottaa tähän aikaan vuodesta samanlaista ostoryntäystä. On silti hyvin kiinnostavaa nähdä, toimiiko ystävänpäivän tapahtuma edes jollain tasolla.  Yrittäjiä ainakin on mukana paljon.


Käsityökortteli-toritapahtumia on tällä hetkellä suunnitteilla ihan hirmuinen määrä pitkin Suomea. Aika näyttää, toteutuuko niistä kuinka moni. Itse olen todella harkitsevaisella mielellä nyt sen suhteen, uskallanko lähteä yhteenkään. Lopputulos kun aina on se, että minulla on varasto tyhjä, mutta niin on tilikin. Syynä on se, että hotelli-, ruoka- ja matkakulut tekevät kohtuuttoman loven kukkaroon.

Myyntiä Käsityökortteleissa toki aina on ja tunnelma on ollut ihana. On ollut kivaa tavata yrittäjäkollegoita ja asiakkaita. Lisäksi tiedän tarvitsevani näitä ihmisten ilmoille suuntautuvia työreissuja ihan vain siksi, etten muutu mökkihöperöksi. Nytkin kun joulun aikaan olin kotona kuukauden, niin olipa todella vaikeaa taas aloittaa työväenopiston kurssit. Kamalalla ahdistuksella olen niistä nyt kotiin tullut, mutta eiköhän se tottumus taas kohta syrjäytä ahdistuksen.

Tässä on niin monta hyvää syytä puolesta ja vastaan noiden myyntitapahtumien suhteen, että luulenpa, että minulla riittää taas miettimistä täksikin vuodeksi. Toinen vaihtoehto on tietysti panostaa verkkokaupan markkinointiin, mutta siinä minulla lyö jo pää ihan tyhjää ja totta puhuakseni olen aika mahdottoman kyllästynyt markkinointiin.

Mutta siis, markkinoin teille kuitenkin nyt Käsityökorttelin Ystävänpäivää! Tervetuloa mukaan!

7 kommenttia:

Maria kirjoitti...

Kuulosti tosi kivalta tapahtumalta,ehdottomasti osallistun :) Riepukioskisi on niin hurmaava kuvassa, onko asiakkaana raskaana oleva nainen vai valehtelevatko silmäni? :D ihana!

Tiina kirjoitti...

Hieno riepukioski! Saisko riepuja myös nukkekotiin ...?

Susanna kirjoitti...

Kyllä se ehkä on raskaana olevinaan tai sitten vaan lihava. Minulla on pari pulleaa miesplaymobilia, joten tuo maha voi tarkoittaa myös lihavuutta. :D

Susanna kirjoitti...

Olen oikeasti miettinyt, että niitä pitäisi tehdä. Yritän saada aikaan. Sehän käy helposti sellaisen printattavan silitysarkin avulla.

Tiina kirjoitti...

Tee - tee! Minä voin ottaa niitä vaikka kesän nukkekotimarkkinoille myyntiin, ihan ilmaseks.

Susanna kirjoitti...

:D

Unknown kirjoitti...

Meidän huudeilla lopettaa Kodin 1 tavaratalo ja siellä on mm. kaikki Playmobilet huikeaan alenmnukseen. Tulit ihan väkisin mieleeni, kun kävin hypistelemässä leluosaston antia viime viikolla :)