perjantai 14. elokuuta 2015

Taas torimuijaksi


Pienen lomani jälkeen seuraavat viikot ovatkin pelkkää myyntitapahtumasta toiseen sinkoilua. Juuri nyt tuntuu, että kiva on lähteä, mutta saapa nähdä, mitkä ovat tunnelmat parin viikon kuluttua.

Huomenna olen Turussa Homomaatuska Tompan kera. Siellä on Pride, jota juhlistetaan jossakin, jonka nimi on Vanha Suurtori. Turku on ihan vieras kaupunki minulle, joten ummikkotunnelmissa tässä olen sinne suuntaamassa. Minulla on mukanani siellä kaikki ennestään tutut Tomppa-tuotteet ja lisäksi rintamerkkejä ja ihan älyttömän hienoja magneetteja, jotka syntyivät yhteistyössä Lastentuote Vekkulin kanssa.



Kun Turusta pääsen takaisin, pitää alkaa vimmatusti mainostaa Kampin Käsityökorttelia. Se on seuraavana lauantaina, eli 22.8. Helsingin Narinkkatorilla. Sitä ennen minun pitää onnistua ratkaisemaan, miten jaan pienen telttani sekä Riepukioskiksi että Tompan kiskaksi yhtä aikaa. En nimittäin kykene päättämään, kannattaako sinne mennä tomppailemaan vai riepuilemaan.

Helsingin korttelia seuraa Loviisan Käsityökortteli, joka osutettiin samalle viikonlopulle Loviisan Wanhat Talot -tapahtuman kanssa. Olen aina halunnut päästä tuohon tapahtumaan kurkkimaan kaikkia niitä upeita vanhoja taloja, jonne yleisö pääsee sisälle saakka. Tällä kertaa olen kyllä paikalla, mutta yhtäkään taloa en vieläkään pääse näkemään, sillä olen kiinni kojussani koko ajan. Toivottavasti viikonlopun myynti on sen uhrauksen arvoinen!

Mainoskatsauksemme päätty tällä erää tähän. Tulkaa Turkuun, tulkaa Helsinkiin, tulkaa Loviisaan! Me odotamme!

19 kommenttia:

Jovelan Johanna kirjoitti...

Eikä! Voihan höh ja vielä kerran höh! Meinaan meillä on huomenna täällä rapukestit eikä tietenkään ehditä valmisteluiltamme suhauttamaan Turkuun, vaikka matkaa ei ole kuin rapian puoli tuntia suuntaansa. Muuten olisimme kyllä tulleet paikalle!

Hyvällä paikalla olette! Sijainti on keskeinen ja idyllinen, paljon turisteja ja säästäkin luvataan oikein loistavaa ulkoilmatapahtumaa ajatellen. Suurtorilla järjestetään vuosittain mm. keskiaikamessut ja siellä sijaitsee myös Brinkkalan talo, jonka parvekkeelta joulurauha julistetaan :)

Tervetuloa Lounais-Suomeen ja menestystä myyntipäivään!

Mirka kirjoitti...

Tää on niin tätä että kerrankin kun olet Turussa, mä häippäsen Keravalle. Mutta toivottavasti Turun Pridesta löytyy ostajia ja PALJON! :)

Myyntionnea ja viikon päästä Kampissa nähdään! ^_^

Saila kirjoitti...

Voi miten ihania rintamerkkejä (tai ovatko ne magneetteja), huippu tuo pyykkinarukuva!
Onnistuneita myyntitapahtumia ja runsasta ostajamäärää!
Voi harmi, on hirveää mennä jonnekin johon oikein haluaisi mennä... vain ollakseen töissä, josta ei pääse irtautumaan. Joku toinen kerta sitten, ja Loviisassa on idyllistä joka tapauksessa.

Saara kirjoitti...

Moi, kai ptst myös riepuja mukaan turkuun?

Saara kirjoitti...

Siis otat mukaan..

Tyynenmeren Aaltonen kirjoitti...

Susanna, Suurtori on Tuomikokirkon helmoissa :) Siellä minäkin olin myymässä keskiaikamarkkinoilla viime vuonna. Hieno paikka Aurajoen tuntumassa. Toivottavasti sinulla on aikaa myös tutustua Turkuun :)

Tyynenmeren Aaltonen kirjoitti...

TUOMIOKIRKON siis

Susanna kirjoitti...

Vain tomppariepuja.

pete kirjoitti...

EI oo todellista oon just samaan aikaan hesas ku sulla on siellä myyntiä Ja hei huomasithan että kello 14 alkaa mielenosoitus hallituksen leikkauksia vastaan https://www.facebook.com/events/372621466266981/

pete kirjoitti...

tomppariepuja mukaan niitä mä tuun helsingistä sitten ostamaan

Jonna kirjoitti...

Miten osuvaa, että olet Turussa, vanhoilla kotikulmillani, Susanna. Tykkään blogistasi ja käsityötaiteestasi, ja siksi annan sinulle Starlight Blogger -nimityksen. Kiitos ja onnea! Lisätietoja löydät viimeisestä blogipostauksestani: http://memennaanbussilla.blogspot.com.au/2015/08/rodeotahtia-ja-muita-voittajia.html

Susanna kirjoitti...

Sijainti oli kyllä ihana. Turku on jäänyt minulle aika vieraaksi ja nyt näin siitä sen parhaat puolet. Pride oli Turussakin helsingin tapaan oikein mukava tapahtuma, ja myyntikin kohtuullista.

Susanna kirjoitti...

Hyvä oli reissu. Matka oli tolkuttoman pitkä, mutta markkinoinnilliesti kannatti ehdottomasti käydä.

Susanna kirjoitti...

Sekä että löytyy - rintamerkkejä ja magneetteja!
Yritän toistaiseksi pitää vielä ajatukset poissa Loviisasta. Vieras paikka ja kahden päivän tapahtuma ja kelistä ei tiedä ja teltassa pitää yöpyä, niin onhan siinä minulle taas stressattavaa.

Susanna kirjoitti...

En kerinnyt Turkua katsella, mutta vietin samalla oikein mukavan päivän ihanassa Naantalissa.

Susanna kirjoitti...

En ollut tuosta mielebosoituksesta kuullutkaan. Toivottavasti edes jokunen ihminen ehtii silti kortteliinkin. :)

Susanna kirjoitti...

Koko tomppa-arsenaali on siellä matkassa. :D

Susanna kirjoitti...

Kaunis kiitos nimityksestä! <3

tilda kirjoitti...

Kivaa että olet tulossa Loviisaan. Olen kauan seurannut sun mukavaa blogia ja olen menossa Loviisaan katsomaan taloja. Tulen moikkaamaan ja ostan takuulla muutaman rätin. T. Tilda Loviisasta