keskiviikko 25. elokuuta 2010

Tunnustelua



Iloinen ylläri odotteli minua Kirsin blogissa: kiertopalkinto löysi tiensä tänne Susannan Työhuoneelle. Kiitokset! Tunnustukseen liittyy, että on kerrottava seitsemän asiaa omasta itsestä ja jaettava palkinto eteenpäin taas seitsemälle.

Minä x 7:
1. Olen hirveä pessimisti.
2. Olen myös vahva ihminen, vaikka en sitä aina ole tajunnutkaan.
3. Innostun asioista nopeasti ja vimmalla, ja yhtä nopeasti menetän innostukseni asiaan.
4. Siksi joskus pelkään, mahdanko pian menettää innostukseni myös omaan yritykseeni.
5. Olen äärimmäisen kärsimätön.
6. Haluaisin omistaa staffordinbullterrierin, mieluiten vaaleanruskea-valkoisen.



7. Kuvan koira ei ole staffi, mutta vei aikoinaan ison palan sydämestäni.

Tunnustus jatkaa matkaansa seuraaviin paikkoihin:

Villa Honkasaloon. Kaikki, jotka lukevat blogiani, tietävät, etten ole valkoisen sisustamisen ystävä. Honkasalon Malla tekee kuitenkin valkoisesta niin kaunista, että jopa minä olen haltioissani.

Peikkokukkulalle. Minusta on mainiota saada lukea Mian elämästä kaukana Chilessä, jossa kaikki on niin toisin, ja sitten kuitenkin ihan niinkuin täälläkin.

Punaiseen tupaan entisille naapureilleni, joiden taloprojektia saamme seurata näin etänäkin.

Kaarlelaan, jonka vaiheita jännitän välillä niinkuin muka oikeasti tuntisin hirsitalon siirtäjät.

Sisustuskärpäselle, jolta eivät ideat koskaan lopu.

Saaripalstalle Sailalle, jonka tarinat saaristosta aina viehättävät.

Ja tietysti vielä Parolan asemalle... perässä tullaan!


2 kommenttia:

Sisustuskärpänen kirjoitti...

KIITOS! Näistä yllätyksistä minä pidän! :)

Parolan asema kirjoitti...

Kiitos kovasti :) Ja tsemiä sinne projektin aloitukseen!