sunnuntai 21. kesäkuuta 2015

Muistutus inttileiristä



Taisin viime syksynä luvata, että muistutan täällä ajoissa sitten, kun seuraavalle "Intti tutuksi naisille" -leirille saa ilmoittautua. Nyt saa.

Aika paljon minä sitä pohdin, että lähtisinkö tänäkin kesänä mukaan. Suurin houkutus on kiväärillä ampuminen, sillä se oli niin mahtava kokemus, että haluaisin ilman muuta kokea sen toisen kerran. Tällä kertaa osaisin myös varustautua paremmin (välipaloja ja vauvan peppupyyhkeitä mukaan, paremmat jalkineet, parempi henkinen tasapaino). Mutta toisaalta tiedän myös nyt, että jos sataisi koko viikonlopun, en jaksaisi yhtään olla siellä. Nynnyys voittaa, en lähde. Sitäpaitsi Helsingin Käsityökortteli on samaan aikaan, joten en edes voisi lähteä.

Silti suosittelen, että jos teistä yhtään tuntuu siltä, että tämä voisi olla kokemisen arvoinen reissu joko hyvässä tai pahassa, niin ilmoittautukaa mukaan. Minun viime kesän kuulumisiani voitte kerrata täältä blogista. Ja ei siellä takuulla sada, koska jos minä olen Helsingissä Riepukiskan kanssa, niin sade on varmasti minun mukanani.


2 kommenttia:

Oda K kirjoitti...

Ota Helsingin Käsityökortteliin mukaan riepukioskille ylimääräinen katemuovi, sateenvarjo, sadetakki, sydwesti ja kumpparit. Taatusti ei sada. Silloin ei ikinä sada kun on oikein kunnolla varustautunut. :)

Susanna kirjoitti...

Sataa se. Minä olen aina varustautunut ja silti sataa siellä, missä olen.