torstai 29. maaliskuuta 2012

Ulos kaapista

eli neljän viikon sisustuskuvahaaste, kurkkaus kaappiin.



Sain ystävältä tällaisen kankaasta tehdyn lokerikon. Ilmeisesti se on jostain 70-luvun paikkeilta. Meillä oli tuollaisia kotona, kun olin lapsi. Taitaapa ainakin yksi lokerikko olla äidilläni yhä käytössä vessan seinällä.

Aluksi en oikein tiennyt, mihin tämän laittaisin, mutta sitten hoksasin sille täydellisen käyttötarkoituksen. Vaatekomeron oven sisäpuolella se säilöö melkoiset määrät sukkahousuja. Ja niitä minulla riittää, kun olen hameihminen.

Tämän viikon sisustuskuvahaasteesta löytyy kaapin sisällön lisäksi muun muassa sisustustyynyt ja vierashuone. En jaksa niitä nyt esitellä, mutta katsokaa täältä postauksia olohuoneen ehostamisesta, jos nuo aiheet kiinnostavat.

3 kommenttia:

Saila kirjoitti...

Hieno! Ja ihanan värinen. Mun kevät/syksytakki pihahommissa on tuon värinen :-)

Liisa T. kirjoitti...

Hei tuohan on tosi kätevä! Juurikin sukkahousuille yms.

iwory kirjoitti...

Oon tehnyt tuollaisen pienemmillä taskuilla meidän vessaan, sinne saa kivasti piiloon pinsetit, rasvat, kynsisakset, höylät, pikkupurkit... :)