keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Onnellisuus


Oikean grillin epämääräistä valmistumista odotellessamme kaivoimme esiin pallogrillin. Ulkonasyömisen aika on käynnistymässä aivan näillä hetkillä.


Terveellisen makkaraillallisen päälle kipaisemme saunaan.


Ja kylpemään! Myös pihakylpyjen kausi avataan tänä iltana.


On ollut hieno päivä. Minä olen rakentanut kesäkeittiölle pohjat ja Sulo on pinonnut ahkerasti klapeja liiteriin.

Kesäkeittiö näyttää ainakin tässä vaiheessa ihan vakuuttavalta, eikö vaan? Kun olin ruuvailemassa kulmarautoja paikalleen, Sulo tuli katsastamaan tilanteen:
- Miten menee?
- Hyvin!
- Oikeinko mittasit vai laitoitko tunteella?
- .... öh.... tunteella ....

Vähän sitten yhdessä korjailtiin.

6 kommenttia:

Nonna kirjoitti...

Miehet ne vaan mittailee... ja ehkä sinäkin seuraavalla kerralla.

Pihakylpy ei kuulosta ollenkaan pahalta...

Krista kirjoitti...

Pihakylpy näyttää ihanan houkuttelevalta!
Meillä minä mittailen ja mies tekee tunteella, sen takia minä olen se joka meillä tekee, että tulee joskus valmista... ;D

maiju kirjoitti...

Hienolta näyttää. Sinun Sulosi on ihana mies, huolehtii sinusta:)

Susanna kirjoitti...

Vilpoinen kylpy saunottelun lomassa on kyllä ihan mahtava juttu. Saunassakin viihdytään vaikka kuinka kauan, kun välillä pääsee pulahtamaan kylmään veteen.

Meillä se menee niin, että minä teen tunteella ja hommista tulee valmista, mutta Sulo, joka pohtii, tuumii, mittaa ja harkitsee hartaasti, etenee huomattavan hitaasti.

Olemme hyvä tiimi näin: minä saan aikaiseksi ja Sulo vahtii, ettei tule juosten kustua.

Laura kirjoitti...

Minäkin teen kaiken tunteella! Turhaan sitä paljoa mittaliee (mitta kuluu). :D Tosin en ole koskaan mitään noin "massiivista" tehnyt... ;)

Susanna kirjoitti...

Minä rakensin meille vuosi sitten ison siivouskomeron melkolailla tunteella. Nyt kun näen aina sängyssä maatessani, että se seinä on aavistuksen vino, minua harmittaa tosi paljon. Onneksi Sulo tuli nyt mittakäskyn kanssa sotkeutumaan asiaan. :-)