tiistai 22. huhtikuuta 2014

Kuvakatsaus viikonloppuun


Ihan naurettava määrä Kindereitä.


Kohtuuttomasti grillimakkaraa.


Aivan liikaa pavlovaa, mämmiä ja kermaa.

Mutta voi että minä rakastan ylensyömistä.


Ja lämpöä ja aurinkoa ja ulkonaoloa.


Ja kesän ensimmäistä mopoajelua.


Toisten ihmisten jätteistä koostuva puutarhakalustomme täydentyi keinulla.


Vanha keinu siirtyi työhuoneen ovelle.


Siinä on lämmintä heti aamuvarhaisesta alkaen.


Pääsisäänkäynti kuoriutui talvipaketista.


Kuistin lattia sai toisen maalikerroksen.


Yhden pienen ajatuksen soin myös työnteolle, kun askartelin vanhan kuistin lattialaudoista valokuvausalustan.


Ja nyt pitäisi taas osata syödä kurinalaisesti ja tehdä töitä. Tuntuupa hankalalta.

16 kommenttia:

Inka kirjoitti...

Mä niin ymmärrän sua! On tosi vaikee palata arkeen (ja syömisten kanssa ruotuun) pyhien jälkeen! Kun joka välissä on ollut kiva nappaista jotain herkkua...

Aamupalasi näyttäisi kuitenkin olevan ihan kohdillaan : )

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Kuullosti täydelliseltä pääsiäisenne!

Maija kirjoitti...

Aikamoinen määrä kindereitä tosiaan :-D

eija kirjoitti...

Hauskoja kuvia! Melko samanlainen menu oli meilläkin pääsiäisenä :). Tosin pavlovan tilalla oli jätskiä.Nyt tuntuu haasteelliselta yrittää syödä taas terveellisemmin...

Anonyymi kirjoitti...

Mä hurahdin mämmiin vaniljakastikkeen kera. Olen aina tykännyt mämmistä, mutta tänä vuonna oikein himoitsen sitä :D..ja kun se herkuttelu ei jäänyt vain mämmiin, vaan muutakin makeeta on tullut syötyä pyhien aikana. Nyt on tosiaan aika palata ruotuun täälläkin ;)!
- Päivi -

Susanna kirjoitti...

Juu, aamupala on älyttömän nami, vaikka onkin tervellinen. Siinä on helppo pitäytyä. :D

Susanna kirjoitti...

Oli kyllä. Suurin kiitos tietysti ilmojen haltialle, joka tällaiset kesän meille antoi.

Susanna kirjoitti...

Erehdyin laskemaan nuo kuplat. 82 kappaletta. Apua. Mutta saako sillä synninpäästön, että jotkut käsityöläiset käyttävät näitä tehdessään helistimiä lapsille? Jokainen pallukka menee siis hyvään tarkoitukseen ja hyötykäyttöön.

Jos joku tarvitsee niitä yllätysleluja, niin annan mielelläni kasan.

Susanna kirjoitti...

Tosiaan tuntuu. Tänään olen taas pysynyt siinä perusruokavaliossa, ja kyllähän se aika kurjalta tuntuu, pakko sanoa. Mutta viikonloppu osoitti todeksi taas sen, ettei minulle ole olemassa kultaista keskitietä. Tätä se tulee olemaan loppelämä: tarkkaa miettimistä jokaikinen päivä ja sitten silmitöntä herkuttelua erikoistapauksissa.

Susanna kirjoitti...

Minäkin kokeiln vaniljakastiketta, mutta ei se vispikermaa voittanut! :D

Anonyymi kirjoitti...

Makuasioista ei sovi kiistellä, joten hyvä, että vaihtoehtoja löytyy :).
- Päivi -

Heli kirjoitti...

Kuulostaa lomailulta! =)

Mä en tainnut syödä yhtään munaa... söin jo viikkoa aikasemmin. Jotenkin tylsä pääsiäinen oli meillä, ei mitään juhlan tunnelmaa. Ei edes ylensyöntiä.

Tuo ruskea pöllörätti on mun suosikkini!! En olis uskonut, mutta niin siinä kuitenkin lopulta kävi, että pöllöt ohitti suosiossani Oma koti kullan kallis -kuosin. Ja ruskea väri rätissä lopulta sulatti myös minun sydämen! Täytyy sanoa, että se on kyllä erinomainen käytössä, kun pysyy aina hyvän värisenä eikä tummu niin kuin valkoiset rätit. Mutta mä olenkin aina vähän hidas tottumaan näihin muotivirtauksiin ja uusiin värimaailmoihin... (muistan kun vaalea turkoosi tuli muotiväriksi joitain vuosia sitten - ajattelin, että herranjestas mikä hirvitys... ja nyt mulla on turkoosia väriä kotona ja tykkään kovasti, taidan värjätä seuraavat sohvanpäällysetkin turkoosiksi...)

Liiolii kirjoitti...

Noiden päälle voi tosiaan huovuttaa. Semmoisista enemmän munan muotoisista koteloista ainakin tulee loistavia koristemunia. Sitten ne voi kirjailla langoilla ja helmillä. Mun blogissa on ohjekin. Tässä: http://liiolii.blogspot.fi/2013/01/huopamunia.html

Susanna kirjoitti...

Oi, miten upeita munia sä olet tehnyt! Ihania!

Susanna kirjoitti...

Todellakin noin! :)

Susanna kirjoitti...

Ihmeellinen ruskean teeman salakavala voima sai sinut kynsiinsä. Minustakion ruskeat ovat niin parhaita valkoisiin verrattuna.

Ja sama mulla, tulen kaikessa muodissa ihan jälkijunassa. Mutta siihen turkoosiin en ole syttynyt vieläkään. :D