lauantai 30. lokakuuta 2010

Tyytymättömyys


Olen käyttänyt nyt kaksi kokonaista päivää työhuoneen kalustamiseen. Mitään edistystä ei silti ole tapahtunut. Olen menettänyt hermoni hyllynkannattimien kanssa ja telonut itseni mustelmille, kun painavat hyllylevyt ovat tipahdelleet päälleni. Olen inhonnut hassua mattalattiaa, joka tuntuu kummallisen karhealta jalkojen alla. Olen ollut kiitollinen siitä, ettei meillä ole naapureita, sillä sen varjolla olen voinut karjua ja kiljua kiukkuani vapautuneesti ulos. Olen harmitellut sysipimeyttä, jonka takia on aivan turhaa kuvitella ottavansa yhtään valokuvaa.

Tiedän olevani väsynyt, mutta tiedän myös sen, että pian helpottaa. Päivän tai parin päästä kaikki tavarat ehkä ovat paikoillaan. Tavoite on saada marraskuun ensimmäisenä päivänä verkkopuoti taas auki ja työt käyntiin. Olethan Sinä muistanut osallistua kilpailuun? Vielä on tämä viikonloppu aikaa!

2 kommenttia:

Liisa kirjoitti...

Mummiälest toi lattia on aika ihana tolleen mattana. Vai tuntuuko se kamalalta? Jääkö jalat kiinni?

Susanna kirjoitti...

Se tuntuu kamalalta ja jalat tuntuu jäävän kiinni, vaikka ei jääkään. Se oltettavasti on myös aika mahdoton puhdistaa liasta ja ravasta... luulisin.