sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Kaunis kiitos ja hyviä unia!


Käsityökorttelin joulu -verkkotapahtuma on nyt loppumaisillaan. Ja minä olen loppumaisillani myös! Väsynyt, mutta onnellinen! Tätä viikonloppua piti valmistella ihan valtavasti etukäteen, jotta kaikki sujuisi jouhevasti. Minulla oli koko ajan lunttilappu vieressä, jotta pysyin kärryillä siitä, milloin mitäkin piti julkaista ja missä paikassa. Nyt lunttilapusta on kaikki kohdat vedetty yli ja kökin vielä klo 22:een asti tuolla Facebookissa.

Mutta työ kannatti, onneksi! Hirmuisen hyvin meni ainakin tämän puodin osalta ja siitä olen kiitollinen TEILLE. Joitain tuotteita on vielä jäljellä, joten annan joulusivun vielä olla kaupassani jonkin aikaa.


Erityisen yllättynyt olen ollut siitä, miten hurjasti Maatuska-bambukangasta nyt tilattiin. Olen ollut vähän surullinen, kun se ei liiku täältä minnekään, vaikka minun vaatteeni aina saavat niin paljon kehuja. Nyt se selvisi, että hintahan on ollut liian korkea. Kun nyt pudotin hinnan ihan kamalan alas, niin sainkin sitten paketoida kankaita koko ajan. Alennushinta on voimassa klo 22 saakka, samoin postikuluttomuus.

Harmillista on, että tuolla hinnalla kun myyn, jään miinuksille. Siksi olen nyt viisaampi, enkä enää koskaan teetä käsinpainettua kangasta, vaikka kuinka hirveästi tekisi mieleni.

Koska Käsityökorttelin joulu päättyy nyt, myös tavujahti päättyy. Kahdeksas eli viimeinen tavu ilmestyi jo kauppaan. Jos löysit jo kaikki tavut ja sait selville lauseen, muista poiketa arvontalomakkeen kautta ennen nukkumaanmenoa.

Kauniita unia kaikille toivottaa kiitollinen Susanna.

4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Kiitos ihanasta paketista, joka tuli tänään kotiin postin kautta. Kiitos myös kaavoista. Laudeliinan ristipistos-kuvio on todella hieno.

Tässä kuitenkin vähän suretti, että käsinpainaminen kankaalle ei ole kannatettavaa toimintaa. Olen jo rakastunut sinun kankaisiin kun näin sen ensimmäisen kerran Tampereen käsityökortteli-tapahtumassa toukokuussa ja otin kuvia sinun maatuskamekosta ja tivasin kaavoja. Tilasin sitten muutamaa viikkoa myöhemmin kankaat kun löytyi kaavat. Se ei ollut niin upea kuin sinun, mutta on kotikäytössä ja kun näin sussun kaavan niin tottakai ostin sen ja lisäksi materiaalia. Kyllä mä varmaan jatkossakin tilaan maatuskan kankaita. Puuttuuhan se vielä lila, mustavalkoinen minun valikoimasta. Se on niin ihana kuvio ja saa hyvälle mielelle. Kyllä se saa maksaa se käsityöläisyys. Omatuntoa vähän kirpaisee että tuli ostettua halvalla kankaat, eihän sinun sovi tulla miinukselle. Ei todellakaan.

Olen myös vakituinen blogisi lukija. Toivotan oikein hyvää joulun aikaa.

Maria kirjoitti...

Olinpas pöljä kun unohdin ostaa kaavan muun tilauksen yhteydessä :) hienosti onnistunut tapahtuma, kiitos siitä! Jännityksellä sukuloinnin yhteydessä klikkailin aina blogiisi olisiko jotain erikoisjuttuja tarjolla, nyt oli hieno löytö ne tassupyyhkeet. Viime vuonna henk.koht hitti oli ne upeat itse tehtävät kassit <3

Susanna kirjoitti...

Ei tarvitse omaatuntoa kipristellä ollenkaan! Minulla oli kaksi vaihtoehtoa: myydä liian halvalla tai seisottaa taas yksi vuosi varastossa. Inventaarion aikaan niistä joutuu kuitenkin veroa maksamaan, kun ne täällä lojuvat. Joten ole vain tyytyväinen itseesi, kun autoit minua saamaan varastoa pienemmäksi! :)

Nyt kun tuo maatuskapakkojen määrä alkoi huveta, minulleytuli vähän paniikki, että mites itse pärjään loppuelämäni ilman maatuskabambua... Luulen, että minun täytyy kuitenkin tilata sitä aina vaikka vain yhtä väriä ja pieniä määriä. Sitä mustavalkoista, sen kun voi värjätä kotikonstein sitten minkä väriseksi tahansa.

Susanna kirjoitti...

Olen tosi iloinen siitä, että tämä tapahtuma tuntuu kiinnostavan asiakkaitani. Kun blogiin ei silloin koskaan kommentteja juuri kerry, niin minulla on vaan sellainen olo, että voi ei, ketään ei kiinnosta. Kuitenkin tilauksia tuli taas yhden viikonlopun aikana enemmän kuin yhden nprmaalin kuukauden aikana, joten taitaa kuitenkin kiinnostaa. :) Kiitos sinulle! <3